Nytt studietilbud fra NTNU spisset mot bedrifter
Nytt fra medlemmer

Nytt studietilbud fra NTNU: Redesign av tjenester for bedrifter

24. november
Er din bedrifts prosesser og tjenesteleveranser godt tilpasset kundens behov og forventninger? På denne utdanningen får du lære å analysere en konkret tjenesteleveranse eller prosess i din egen bedrift og se etter forbedringer som skaper verdi for både kundene og for din bedrift.

 

Digital teknologi, bruk av data og KI har de siste årene i større og større grad blitt en del av tjenestene vi omgir oss med. Nye verktøy, automatisering og kunstig intelligens gir enorme muligheter – men også utfordringer. Mange bedrifter opplever at eksisterende tjenester ikke utnytter potensialet i digitalisering.

Hvorfor bør bedrifter redesigne tjenester nå?
  • Teknologisk utvikling endrer kundens forventninger
  • Ny teknologi i tjenesten krever helhetlig design
  • Skap innovasjon og vekst
  • Redusere risiko
Innholdet er delt i tre moduler – analysere, redesigne, hvordan implementere.

Kurset gjennomføres våren 2026 med to fysiske samlinger på Campus Kristiansund i tillegg til digital undervisning mellom samlingene.

Søknadsfrist: 5.januar