
Ny, stor helgepakke i Kristiansund
Vi i KNN jobber hardt for å forsterke samarbeidet i sentrum – for å være med å lage en mer levende by - da er dette noe av det viktigste vi kan bidra til å realisere.
Vi heier på alle som gjør noe ekstra, som tar initiativ de egentlig ikke MÅ og som utrettelig gjør sin del av jobben for at Kristiansund skal være en attraktiv by.
Ønsker flere helgeturiser til Kristiansund
I sentrumsprosjektet vårt – «Regionbyen Kristiansund» – er det nettopp samarbeid, forsterking og koordinering som er både målet og arebeidsmetoden.
Hensikten med samarbeidet om denne helgepakke er selvsagt at flere legger helgeturen sin hit til Kristiansund. Kampanjen starter i palmehelgen, og fortsetter framover gjennom året.
Det er hotelldirektør ved Quality Grand Hotell, John Ferstad, som har stått for kontakten med alle aktørene og er primus motor bak konseptet.
Kampanjen blir markedsført digitalt via Strawberry, i tillegg til at alle aktørene markedsfører i egne kanaler. Markedsføringen er rettet både mot Nordmøre, Trøndelag og Romsdal.
Sjekk den imponerende lista over samarbeidspartnere:
Overnatting:
- Quality Hotel Grand
Alti Storkaia:
- Caos
- Cubus
- Pryd Frisør
- Skogstad
- Nikita
- Jordbærpikene
- Kitchn
- Skin Tonic
- Princess
- Bagorama
Aktiviteter:
- Atlanterhavsbadet
- Birgers Burger
- NF Kino
- Neptun Lekeland
- Kristiansund Klatresenter
- Futura Bowling
- Kristiansund Kunsthall
- Arena Nordvest
- Bratthallen
- Operaen i Kristiansund
- Normoria
Spisesteder
- The Social Bar & Bistro
- Birgers
- Burger King
- Gripkroa
- Smia
- Hjørnet Bar
Handel i sentrum
- Elon
- Mittets AS
- Malia
- Cosmo
- Floyd
- Zikk Zakk Frisør
- Boteco Interiør
- Engvig Foto
- Avis
- ShoeArt
- Optiker Alfred Berge