Snøhetta Data med hovekontor i Nordmørsterminalen
Nytt fra medlemmer
Snøhetta Data med hovekontor i Nordmørsterminalen

Ny servicedesk gir raskere og enklere IT-støtte

25. april | Tekst: Per Kvalvik
Snøhetta Data i Kristiansund lanserer nå en ny servicedesk-løsning som gir bedrifter enklere tilgang til hjelp, bedre oversikt og raskere oppfølging.
Snøhetta Data har levert IT-tjenester til næringslivet i over 30 år. Nå har vi lansert en ny servicedesk-løsning som gjør det enda enklere for kundene våre å få hjelp – enten de holder til lokalt på Nordmøre eller har kontorer andre steder.

Med den nye løsningen kan brukerne melde inn saker direkte via en driftsagent på PC-en, eller bruke en egen kundeportal for å følge status og kommunisere med vårt serviceteam. Målet er å forenkle hverdagen for små og mellomstore bedrifter med profesjonell og tilgjengelig IT-støtte.

Snøhetta Data har hovedkontor i Kristiansund og avdelingskontorer på Otta og Vinstra. Vi kjenner behovene i regionen og jobber for å være en pålitelig samarbeidspartner for både teknisk drift og digital utvikling.

Les mer på: www.snohettadata.no