Bygg en merkevare som faktisk treffer
Nytt fra medlemmer

Fra kundeforståelse til forretningsmuligheter: Bygg en merkevare som faktisk treffer

14. mars
Hvor sterk er merkevaren din egentlig? Treffer markedsføringen din kundenes faktiske behov – eller har du bare investert i en fin logo og håper på det beste?

Visste du at bedrifter som virkelig forstår kundene sine oppdager forretningsmuligheter som konkurrentene går glipp av? Det er forskjellen på selskaper som vokser og de som står stille. En sterk merkevare er mye mer enn bare logoer og reklame - det er måten kunden oppfatter, opplever og engasjerer seg med bedriften din i hverdagen. De mest suksessfulle selskapene lytter, lærer og utvikler seg basert på reelle kundebehov.


I denne kompetansefrokosten får du:
  • Hvordan innsikt kan drive konsept- og forretningsutvikling
  • Eksempler på merkevarer som bruker innsikt til å skape vekst
  • Verktøy for å bygge en helhetlig merkevareopplevelse – fra strategi til marked
  • Innsikt skaper muligheter. Når du virkelig forstår kundene dine, bygger du ikke bare merkevaren - du oppdager nye forretningsmuligheter andre går glipp av. Vil du lære hvordan?

Tid: Fredag 28. mars kl. 08:15 -09:30.
Sted: Vindel Innovasjonsarena, Campus Kristiansund

Foredragsholder: Tonje fra Vindel vil dele sin kunnskap og erfaring med dere.
Pris: 100,- + mva ( Gratis for studenter og Vindelbedrifter)

Velkommen til en sosial og trivelig frokost!