Lunsjmøte: En verden uten dagens muligheter til sporing

Hvordan vil annonsering bli etter cookiedøden? Hvordan vil vi kunne målgruppestyre annonseringen? Hva skjer når tredjepartscookies forsvinner? Tidens Krav inviterer til lunsjmøte torsdag 28. oktober i Kulturfabrikken. 

Lunsjmøte: En verden uten dagens muligheter til sporing

Lurer du på hvordan annonsering vil bli uten samme muligheter til å nå de riktige kundene?

Som du kanskje vet så blir innhenting av informasjon via tredjepartscookies avviket fra 1. januar 2022. De store aktørene som Apple og Mozilla har allerede begynt avviklingen og Google kommer etter i januar. Hva skjer med målrettet annonsering da?

Ved å gå bort fra tredjepartscookies vil det ikke lengre være mulig å spore enkeltindivider på samme måte som tidligere. Målgruppestyring vil etter denne endringen blir en større utfordring for annonsører enn det hittil har vært.

Tidens Krav inviterer til lunsjmøte på Kulturfabrikkens Klubbscene, der de vil fortelle om de store endringene annonsemarkedet står overfor. I tillegg til å presentere løsningen de kan tilby og komme med lokale eksempler. Det vil også bli godt med tid og spørsmål for diskusjon om digital annonsering. 

Klikk her for fullstendig invitasjon og påmelding. 

Kvinner midt i - et tilbakeblikk

21 oktober 2021

131 deltakere var påmeldt KNN’s nettverkskonferanse for kvinner, hvor fengene historiefortellere bidro med sterke og tydelige innlegg. Mot og nysgjerrighet ble fremmet som viktige drivkrefter for flere av dem.