Hvordan blir dette for din bedrift? Hvordan fungerer dette? Har dere etablert systemer for hvordan dette skal håndteres hos dere?
NAV inviterer til informasjonsmøte hvor man får forklart den digitale løsningen, og viser hvordan arbeidsgiver og arbeidstaker skal forholde seg til dette. Det blir anledning til å stille spørsmål.
Når: mandag 4. desember 2017, fra kl 13:00 til kl 14:30
Hvor: Thon Hotel Kristiansund
Målgruppe: Arbeidsgivere; daglig leder, ledere med personalansvar, HR/personal/lønn.
// Kurskatalog for Digitale sykmeldinger - informasjon // Generell kurskatalog NAV
Meld deg på
Påmeldingsfrist: fredag 1. desember 2017, kl 15:00
Kontakt: Randi Kvammen og Torild Tønder torild.branem.tonder@nav.no tlf: 99102663
Det er en fordel å se gjennom informasjon på www.nav.no/digitalsykmelding før informasjonsmøtet